perjantai 26. syyskuuta 2008

Sitruuna panta

Maanantaina kävin vuokraamassa sitruunahaukunestopannan Happy Petistä. Viikko vuokra on 20€. Sunnuntaina Pirkkalassa mulla tuli pinna täyteen, kun Viki jaksoi kerjätä huomiota kaukkumalla. Se oli niin mustis kun ihmiset huomioivat Lilli pentua, eikä sitä.

Maanantai iltana Viki haukkui tasan 3 kertaa!
  1. "Hau! APUA MITÄ TAPAHTU? MIKÄ TUO ÄÄNI OLI? MIKÄ HAISEE????? YÄK - SITRUUNAA"

  2. "Hau! Apua - tuo ääni ja haju tulee kun mä haukun. Mä en enään ikinä hauku. Äiti mä lupaan!"

  3. "Hau! Se oli vahinko - mä unohdin - en enään ikinä hauku. Mä lupaan ja vannon, ihan oikeasti mä lupaan!"
Tiistaina mulla oli mykkä koira. Kunnes menimme: SIENIKURSSILLE! Siitä lupaan kertoa enemmän myöhemmin.

Lagotto oppii todella nopeast tuolla syy - seuraus periaatteella, tai ainakin medän Vicky oppi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti