perjantai 5. syyskuuta 2008

Lagotto lenkillä

Tiistaina kävimme 7 muun Lagoton kanssa lenkillä Liedossa. Mulla oli kamera mukana. Metsässä huomasin että olin jättänyt sen autoon. Harmittaa. Viki oli kaikista koirista valkoisin. Muiden väriskaala vaihteli tummanruskeasta vaaleanruskeaan. Koirilla oli tosi hauskaa. Viki kävi aina välillä tarkistamassa että vielä olen tallella. Koirat painelivat pitkin ojanpohjia. Lagotto on Lagotto. Viki yllätti vielä lenkin loppumetreillä. Se kävi uimassa lammessa! Mikään muu koira ei tullut mukaan - ne kahlasivat vain rannassa. Uimareissun jälkeen Viki sai tapansa mukaan hepulin. Siinä samassa se sai villityksi muutaman kaverin. Lenkille lähtiessä minulla oli valkoisin koira, sitä minulla ei enään ollut kun kotiinlähtö koitti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti