torstai 1. syyskuuta 2011

"Mun äiti tuli kotia - taas..."

Mun äiti tuli kotia keskellä yötä eilen. Se oli taas ollu työmatkalla. Jossain Pariisissa se oli ollu. Se sanoi että eiffeltornia ei näkynyt. Mitäköhän se silläkin tarkoitti. Sain kuitenkin tuliaiseksi Benecol-keksin! Joten ihan hyvä että se tuli. Kaks kokonaista ja yhden puolikkaan yön se oli poissa. Sain nukkua iskän vieressä vaikka ei ollu ukkonen.

Iskä kertoi jo iltapäivällä että äiti tulee yöllä. Sen jälkeen odotin levottomana koko illan. Vasta yöllä yhden jälkeen äiti vihdoin tuli. Kun olin syönnyt keksin pääsin äitin viereen nukkumaan. (Mä olen ihan varma että vielä joku päivä mä nukun joka yö sängyssä!)

Viime viikolla äiti oli kans kaks yötä poissa. Jossain saaressa. Mäkin olisin halunnut sinne. Koko tulevan viikonlopun äiti on agilitykouluttajakurssilla - en pääse sinnekkään mukaan. Ens viikolla äiti lähtee taas työmatkalle ja on yhden yön poissa. Hylkääköhän se meidät kohta kokonaan? Tämä blogin päivityskin on jätetty minun tehtäväksi.

Terveisin,
heitteelle jätetty Viki



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti