sunnuntai 21. elokuuta 2011

"Löysin sienen!"

Tänä syksynä mun äiti on kierrellyt pitkin metsiä etsimässä sieniä. Minusta se on hauskaa - olen löytänyt niin paljon hajuja. Ja kun äiti löytää niitä keltaisia kanttarelleja se hokee "Sieni, Sieni!"  ja antaa mulle nameja! Mielestäni tämä on mahtava leikki. Välillä se yrittää kehottaa mua etsimään sieniä, mutta en mä ehdi. Metsässä on niin paljon hajuja. Kyllä mä välillä kuomaan kanttarellien hajut - mutta en ehdi pysähtyä ja näyttää missä ne on.

Eilen kuitenkin löysin yhden sienen. Itse olin ylpeä - mutta äitille se ei kelvannut. Koita nyt sitten ymmärtää noita ihmisiä!

Terveisin,

Sienenmetsästäjä Viki

2 kommenttia:

  1. Mahtava sieni. Miksei kelvannut äitille? Tuostahan olis syöny koko perhe viikon ajan.

    VastaaPoista
  2. Voi ihana! Mie odottelen et meiän poika saapuu lauantaina mun seuraksi kun se on ollu miehen kanssa kaksi viikkoa toisessa kaupungissa. On nimittäin melko hiljasta kotona! Sit mekin päästään sienimettälle

    VastaaPoista