maanantai 1. elokuuta 2011

petenkoiratarvike.com

Siihen osoitteeseen suuntasin kun vihdoin päätin hankkia Vikille trimmerin. Verkkokauppa oli todella helppokäyttöinen ja palvelu oli todella nopeaa. Tilasin trimmerin torstai iltana, maanantaina klo 10 postista tuli tekstari että paketti on saapunut.

Onpa koneella hieno nimi! Vikillä on tuollainen hieno sininen.

Mutta kuinka siinä sitten kävikään?
Minun kauniista Lagotto prinsessasta...

.
....kuoriutui pikkuhiljaa...

.... jokin tuntematon rumilus.

Onko se ylipainoinen Vippetti?

Hassun värinen Dalmatialainen?

ROTTA??!!??!!
Hetken kuluttua kuitenkin huomasin:
Minun ihana Lagottoprinsessahan se siinä! Se vain "riisui vaatteet"!

3 kommenttia:

  1. Moi Viki,

    Miks noi "äidit" on välillä noin kavalia...? Mun äiti teki mulle alkukesästä ihan saman tempun... toisaalta mun oli paljon helpompi olla kun paksussa lampaankarvassa :) Näytät tosi coolilta :-)

    Mun äiti haluis kysyä sun äidiltä, että onko tuo teidän ostama kone hyvä? Se kuulemma harkitsee kanssa oman koneen (mikähän se muuten on, syötävää????) ostoa.

    Terveisin, Elli ja Ellin "äiti" Minna

    VastaaPoista
  2. Voi Elli Elli, "kone" ei todellakaan ole syötävää. Se on sellainen kidutusjuttu. Se tärisee ja hurisee ja sun on PAKKO seistä paikalla. Jälkeenpäin tulee kylmä ja joka paikkaa kutittaa kun lyhyet karvat pistelee. Mun oloa ei kyllä helpottanut yhtään. En edes päässyt sänkyyn nukkumaan vaikka yritin.

    Mutta mun Äiti sanoo että näin ensikokemuksena "kone" oli hyvä! Lagotto kaveri Adallakin on samanlainen - se sitä suositteli.

    T nöyryytetty Viki

    VastaaPoista