keskiviikko 21. syyskuuta 2011

"Maailmankirjat sekaisin!"

Maanantaina illalla kerjäsin ruokaa jo kello viisi. Pikkuisäntä oli kiltti ja antoi mulle ruokaa vaikka mun ruoka-aika oikeasti on kello kuus. Olin tosi tyytyväinen - ihanaa ruokaa ajoissa!

Kun kello sitten tuli kuusi kuulin kun äiti kysyi iskältä: "annoitko Vikille ruokaa kun se kerjäs aikaisemmin?". Iskä vastasi ette se ole antanut mulle ruokaaHuomasin tilaisuuteni tulleen ja pomppasin heti pystyyn ja riensin äitin luokse. Heilutin häntää ja kerroin katseellani etten ole saanut iskältä ruokaa. En siis valehdellut yhtään - iskä ei ollu antanut mulle ruokaa!

Sitten se tapahtui. Äiti täytti mun ruokakupin. Söin iloisen yllättyneenä toisen annoksen ruokaa! Se jälkeen mun maha oli todella täynnä. Mutta luulen että vielä yks annos olis mahtunut.

No toissa aamuna äiti lähti taas työmatkalle. Se heräs niin aikaisin ettei se antanut mulle ruokaa. Iskälläkin oli niin kiire töihin ettei sekään antanut ruokaa. Sitten kun pikkuisätä heräs se vei mut ulos MUTTA EI ANTANUT RUOKAA!! Apua - eläinrääkkäystä! Luulin kuolevani nälkään päivän aikana.

Meidän maailmankirjat ovat menneet sekaisin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti