torstai 30. lokakuuta 2008

Korvatulehdus...

Nyt se sitten iski. Vikin ensimmäinen korvatulehdus. Tänään sain vihdoin Vikin käytettyä eläinlääkärillä. Toinen korva on jo jonkin aikaa vuotanut ruskeaa töhnää ja Viki on raapinnut sitä. Olen parhaani mukaan hoitanut sitä putsaamalla. Nyt tuli sitten kahden viikon korvatippakuuri. Viki inhoo sitä kun kosken sen korviin. Jos kasvattaja Kaiju näkin kuinka huonosti olen nyppinyt korvakarvat Vikiltä, se varmaan olis mulle vähän kiukkuinen, niin ja syytä olisikin. Lääkäri sanoi, että Vikillä kasvaa karvoja melkein tärykalvoon saakka! Eli kun saadaan korvat kuntoon alkaa nyppiminen. Auts.

Nyt on mennyt yli kaks viikkoa siitä kun olemme viimeksi käynneet metsälenkillä. Nilkkani on edelleen kipeä. Fysioterapeytti sanoi että metsään ei ole mitään asiaa, eikä korkokenkiä saa käyttää. No en mä niitä metsään olis laittaannukaan - niitä korkokenkiä. Hah haa (nauran itse, ehkä kukaan muu ei ymmärrä mun puujalkavitsejä). Ehkä taas ensviikolla pääsee metsään?! Toivossa on hyvä elää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti