sunnuntai 12. lokakuuta 2008

"Määhän sanoin että mää en ala :("

Tuo äiti sanoi että mennään lenkille. Mä innostun aina lenkistä! Se on parasta mitä voi tehdä syömisen jälkeen. Mutta tiiättekö mitä? Se kaivoi esiin sen sadepuvun! Se kamalan rätin minkä se on ostannu mulle. Mä muka kastun ja oon ihan likanen, jos mennään ulos ilman sitä pukua. Mä en kyllä ala! Mä oon ja sanonnu, että mä en sitä käytä. Se otti vielä kuvankin. Katsokaa, yök!

Lenkille kun mentiin, niin mä jäin seisomaan paikalle - en liikkunut mihinkään. En kävele puku päällä ajattelin. Sitten se äiti laittoi mut kiinni. Mä yritin vielä jarrutella. Iskin molemmat etutassut maahan jarruksi. Se vaan suuttu mulle, sano että nyt on käveltävä. Päätin, että tarpeitani en ainakaan tee tuo puku päällä. Vaikka mulla oli kyllä kauhea hätä...

Kun tultiin sellaiseen risteykseen, josta tiedän että pääsee kotiin päin, niin yritin siitä kääntyä. Yleensä mä aina haluan siitä kohdin jatkaa vielä matkaa, mutta nyt mä halusin kotiin. No mun oli pakko jatkaa kun olin kerran narussa kiinni. Sitten kun me oltiin kävelty jo vartin verran, en voinnut enään pidätellä. Mun oli ihan pakko käydä pissalla vaikka mulla oli se puku. Nöyryyttävää. Kumma kyllä niin äiti kehu mua, kehu ihan kun pentua kehutaan kun se käy pissalla. Miksiköhän se niin teki? Olin kuitenkin edelleen sitä mieltä että kakkalla en kyllä käy.

Sitten kun olin jo melkein kotona niin näin Ellin. Se haukku mulle ihan hirveesti. Yritti juosta karkuunkin. No sitten mä kyllä jo vähän unohdin tuon puvun - leikkimien kaverin kans on kivaa!

Rockykin tuli paikalle. Me leikittiin kaikki kolme. Enemmän mä halusin leikkiä Rockyn kans, se on poika! Tuo Elli on sellainen pentu vielä. Jollet kerro kellekään, niin voin kyllä myöntää että mä tykkään Ellistä ihan yhtä paljon mutta tuo Rockyhan on poika!

Kun tultiin kotia, olin ihan puhdas vaikka olin leikkinyt kavereiden kans. Äiti sano että se oli sen puvun ansiota. Mä en oikein usko sitä. Mä osaan kyllä leikkiä niin etten tuu likaiseks. Asiat kuitenkin meni ihan niin kun olin päättänyt - en käynny kakkalla puku päällä!
T: Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti