maanantai 27. joulukuuta 2010

"Olisin ansainnut sikakovan!"

Tänään, ihan yhtäkkiä, varoittamatta mun äiti sanoi: No niin - hyppää tähän! Katsoin sitä vähän hölmistyneenä - siis mihin? Tuohon trimmaus paikalleko? Mua ei oo pesty eikä takkuja avattu. Onko ihan oikeasti trimmauksen aika? Oli se. Muistanko oikein mutta eikö äiti luvannut ettei se enää kiusaa mua...?

En säästynyt myöskään takkuijen aukaisemiselta. Mutta pesulla ei käyty. Outoa. Ei mun turkkia ikinä ennen oo leikattu ilman että se on ensin pesty. Ehkä äiti on sitä mieltä että lumipesu riittää. Lumipesuja olen nimittäin ottanut useamman päivittän.

Yritin taistella vastaan kun aika tuli etutassuihin. MINUN ETUTASSUJA EI KOSKETA!! TYKKÄÄN TAKUISTA. VARSINKIN JOS NE ON ETUTASSUISSA. Valitettavasti hävisin taistelun. Mun etutassijen takut ovat hävinneet. Kaikki on revitty auki ja poistettu. Auts. AUUUU!!!

Mun mielestä mä olisin ansainnut sikakorvan palkaksi. Sain puruluun. On sekin hyvä (varsinkin kun niitä on vielä 96 jäljellä - pukki toi niitä 100kpl!), mutta mikään ei ole sikakorvaa voittanutta!
Huomenna on agility päivä - voi olla että "uusilla tassuila" pääsee lujempaa ja korkeammalle. Aijon ainakin yrittää!

Terveisin,
Viki

Tämä kuva otettiin eilen kun olin lumipesulla.
. Silloin mulla oli kaikki karvat ja takut tallella.
Myös tassuissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti