lauantai 25. joulukuuta 2010

Viki ei jäänyt ilman lahjoja

Jouluaattona päivällä Tonttu kävi jättämässä lahjoja kuusen alle. Pukin poroilla oli kylmä ja pukilla kiire seuraavaan paikkaan, joten tänä vuonna nähtiin vain Kaarinantonttu. Pukki oli muistanut myös meidän Vikin. Kaikesta huolimatta. Vikin paketeista löytyi sikakorva, luita ja porolelu.

Eilinen oli hälinää täynnä, nyt Viki saa rauhassa köllötellä takkatulen lämmössä.


"Oliskohan tällä jotain mulle? Hmm... Tuttu haju! On tällä - tuo on mun paketti!"

"Äiti! ÄÄITIIII!!! Tällä on mulle paketti! Mä oon ihan varma! Mä oon sun pieni enkeli!
Saanko avata sen nyt? Saanhan? Milloin saan avata sen? Joko nyt saa avata?"
Tänään pakkanen on hellittänyt. Ulkona on vain -11. Tänään pääsee varmasti lenkille. Se tekee hyvää sekä mulle että Vikille kaiken herkuttelun jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti