maanantai 6. joulukuuta 2010

Erittäin hyvä - ja äitin mielestä täydellinen!

Tänään se päivä sitten vihdoin koitti - tänään oli näyttely! Mun turkkia on putsattu ja puunattu tuntitolkulla. Kyllä mä olen osanut odottaa mitä tuleman pitää. Vaikka kaikki valmistelut on tylsiä niin näyttelyt on kivoja. Tai oikeastaan ne näyttelyt ei oo kivoja mutta näyttelyn jälkeen saan AINA sikakorvan tai jotain muuta yhtä hyvää! Sikakorvan edestä käyn mielelläni näyttelyssä nuuskimassa muita koiria.

Tänään olin erittäin hyvä! Ja mun äiti sanoi että ole mä oikeasti myös täydellinen.

Sen tuomarin nimi oli Reia Leikola-Walden ja siinä lapussa jota äiti lukee tarkkaan lukee näin:

Tilavarunkoinen lyhyt narttu jolla miellyttävä pää,
mutta kuonoosa voisi olla vähän lyhyempi.
Hieman lyhyt kaula.
Hyvä ylälinja
Tasapainoiset kulmaukset.
Hieman lyhyt lantio.
Liikkuu riittävällä askelmitalla, mutta kapeasti takaa.
Hyvä turkki ja luonne.

Jälkeenpäin äiti on todella iloinen tuosta viimeisestä rivistä - HYVÄ TURKKI JA LUONNE. Siis täydellistä. Äitin mielestä.

Tampereella kohtasin myös Sissin ja Indyn. Myös he olivat erittäin hyviä! Onnea meille erittäin hyville bloggaville lagtoille! Harmi että en päässyt Sissin kanssa lenkille. Äitillä ja pikkuisännällä oli niin kylmä että ne halus kotia. Ehkä sitten seuraavalla kerralla. Kaikkein parhaita tänään olivat kuitenkin Cantharellin Tesoro El Bosco (ROP) ja Wildfinn Modena (VSP).

Nyt uni maistuu. Maha täynnä sikakorvaa ja kotona isännän jaloissa. Nyt mulla on hyvä olla.

Terveisin,
Erittäin Hyvä Victoria




2 kommenttia:

  1. Ihanan talvinen kuva Vikistä <3 :)

    VastaaPoista
  2. Hyvä Viki! Paljon muistuttaa Viki veljeään. Arvostelu voisi olla Lennin! Ihan samat jutut olleet Lennillä. Olen samaa mieltä Vikin äidin kanssa; kaikki täydellistä!

    VastaaPoista