torstai 24. helmikuuta 2011

6. talvilomapäivä - eläinlääkärillä!

Tänään äiti vei mut eläinlääkäriin. En oo käynny siellä pitkään aikaan (viimeksi musta otettiin ne lonkkakuvat -> parasta A ryhmää), viime käynnistä oli jo kaksi vuotta. Muistin kuitenkin paikan... Äitin mielestä olen vähän liian painava. Vaaka eläinlääkärin eteisessä näytti 15.5 kg. Minun mielestä äitin kuuluu olla dieetillä ei mun - kuinkahan paljon liikaa sen vaaka näyttää??

Lääkäri täti katsoi mun suuhun - tarkisti kaikki hampaat. Äitin mielestä narskuttelen liikaa hampaita. Mun mielestä se on kiva ääni kuinkahan monta koiraa osaa narskuttaa hampaitaan?
Ei varmaan kovin moni! Yhdestä hampaasta oli lohjennut pala, mutta tätin mielestä se oli ennemmin seuraus kun syy narskutteluun. Lisäks täti huomas että yhden hampaan ympärillä ien on kasvanut - sitä pitää kuulemma seurata. Jos se tulehtuu - mä en mee takaisin eläinlääkärille. Se puhui jotain että "sitten se leikataan pois". Kukaan ei koske mun suuhun saksilla!

Sain myös namipaloja ja rokotukset. Ja vähän lisää nameja. Itse asiassa siellä oli aika kivaa!
Rokotukset on 3 vuotta voimassa joten takaisin menen vasta vuonna 2014.

Terveisin,

Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti