perjantai 25. joulukuuta 2009

Kinkku olikin pilaantunut.....

Ei se kinkku ollutkaan iskän evääks, se haettiin aamulla takas sisälle. Mää sain kans syödä sitä kinkkua, se maistu niin hyvälle että meinasin syödä MUN äidin sormet samalla. Mutta sit illalla kun mää olin jo alkannu nugguun niin mun mahassa alkoi tapahtua kummia. Sieltä mun häntäpäästä alkoi tuleen pahaa hajua, en pystynny itekän oleen siinä hajussa vaan piti vaihtaa paikkaa. Ihmiset vaan istu sohvalla ja päivitteli hajua sekä huito sohvatyynyllä. Pölöjä, olisivat vaihtannu paikkaa. Tänään mulla on vieläkin maha sekaisin, olikohan se kinkku menny pilalle siellä iskän autossa? Mää en syö enään ikinä kinkkua ja piste.(tai ehkä mää syön sit ku mun maha on taas parenpi).

Ps. Sain määkin lahjoja mut kerron niistä myöhemin nyt pitää lähteä lenkille.....

Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti