sunnuntai 20. joulukuuta 2009

"Joulutöitä"



Äitillä on joulutöitä. Esimerkiksi eilen illalla olin sen kanssa varastossa pakkaamassa lahjoja. Autoin äitiä. Mä kohnasin kaikki paketit ja yritin löytää sellaisen missä lukis VIKILLE. En löytännyt yhtään... (Onkohan niin että mun lahja on niin iso että se ei mahdu varastoon? Mä olen kyllä ollut kiltti - ainakin äiti on kutsunut minut "pieneksi enkeliksi" 10 kertaa tänä vuonna!).

Siinä samassa kun tarkastelin lahjoja  maistelin vähän yhtä lahjaa. Äiti kyllä sanoi että nin ei saa tehdä, mutta mä oon ihan varma että ei se Nikoa yhtään haittaa että mä maistoin ensin! Sitten äitillä meni hermot kun mun piti tunkea nenä joka paikkaan. Se sano mulle taas (tätä se käyttää tooosi paljon) NENÄ POIS!  Eikö se ymmärrä että nenää ei voi ottaa pois, ei ainakaan lahjakasasta tai tiskikoneesta.


Tänään me ollaa leivottu. Niin me tehtiin eilenkin. Ja kohta me leivotaan lisää! Leipominen on hauskaa. Voi olla että ne joskus ei huomaa että mä ole yksin keittiössä (eli silloin voin ihan vahingossa napata jotain pöydältä...). Ja joskus jotain tippuu lattialle - kaikki mitä on lattialla on mun! Joululimput, suklaakeksit tai pullat en vielä oikein ole osannut päättää mikä on mun suosikki.

Kotiin on myös ilmestynyt joulukuusi ja joulukoristeita. Mua vähän harmitti kun mä en saannut autaa koristelussa.



Milloin pullat on valmiit?

Tuoksujen täyttämää joulunodotusta!

Viki



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti