lauantai 25. huhtikuuta 2009

"Vettä ojissa!"

Nyt kun on kevät, niin vettä löytyy ihan mistä vaan! Joka oja on täynnä vettä! Mulla on joka lenkin jälkeen ihanan mustat, mutaiset tassut. Mutta sit mut viedään aina pesulle - on se kumma kun nuo ihmiset ei ymmärrä. Eilen mut pestiin taas kokonaan. Mä sain saippuaa silmiin. Mä en tykkää ollenkaan kun mun parta pestään. On ihanaa kun kaikki hajut leijaillee siinä kuonon ympärillä. Välillä mun viikset haisee kanitryffeleiltä, välillä ruualta. Joskus ne haisee popkornille ja joskus siankorvalle! Nytviikset haisee vain shamppoolle...

Niistä siankorvista puheenollen - niitä mä olen oppinut kerjäämään tuolta keskikokoiselta isännältä! Joka ilta mä tuijotan sitä ja juttelen sille. Sitten se nousee sohvalta ja hakee mulle sika korvan kaapista! Ajatelkaa kuinka helposti mä saan mun tahtoni läpi...



Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti