sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

"Kyllä mä ihan ite kirjoitan"

Teille kaikkille epäilijöille - kyllä mä välillä ihan ite kirjoitan näitä juttuja. Mun jutut tunnistaa aina siitä, että mun kirjaimet on tällaisia vinoja. Kun äiskä kirjoittaa kirjaimet on ihan tavallisia.
Tänään meidän oven takana on käynnyt noitia! Ne on tuonneet äitille keppejä ja äiti on antanut niille sellaista suklaata mitä mä en saa syödä, mutta mä haluaisin syödä. Mä olisin voinnut ottaa ne kepit, mutta äiti laittoi ne keittiön pöydälle vesikuppiin. Vähän hassuun paikkaan se on laittanut vesikupin - keskelle keittiönpöytää?! Koska mä en oo ihan varma että onko se mun kuppi, niin on parempi että mä odotan että kaikki muut on nukkumassa ennenkuin mä meen ottamaan ne kepit sieltä vesikupista.


Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti