keskiviikko 15. huhtikuuta 2009

"Joko me mennään saunaan?"

On se kumma kun nuo ihmiset ei tajua että kyllä sinne saunaan voi mennä heti. Ei sitä tartte odottaa että se lämpenee - mä ainaskin tykkään olla siellä vaikka siellä ei ole kuuma. On siellä kiva silloinkin, kun siellä on kuuma. Nuo ihmiset on niin hitaita, että minun pitää nykyään pyytää niitä sinne saunaan. Ekaks ne ei meinannu uskoo että mä kerjään saunaa. Meinasivat että mä teen ihan samalla tavalla silloin kun haluan ruokaa tai haluan ulos. Kumma kun ne ei tajua. Kun kerjään ruokaa - tuijotan ruokapurkkia. Mulla on sellainen hieno peltipurkki missä on kulkuri ja kaunotar. Ja silloin kun mä haluan pihalle mä vilkaisen uko-ovea. Kun mä haluan saunaan, mä yritän sanoo sen niille. Ne on vain niin tyhmiä, nuo ihmiset, ettei ne tajua!

Niin ja lopuks vielä - eilen olin taas hyppimässä. Siellä oli monta aitaa ja keinua jakeppiä. Lisäks siellä oli ihanasti vettä hiekkakentällä! Tuli sellainen ihana olo kun hiekka tarttui turkkiin! Mä sain monta makupalaa!

NYT SAUNAAN IHMISET!

T Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti