keskiviikko 24. joulukuuta 2008

"Joulu oli syötävää!"

Niinkuin mä teille jo aikaisemmin kerroin, niin Joulu on = syötävää!



Tänään mä olen syönnyt:
  1. jäniksenpapanoita
  2. aamuruoka
  3. kalenterinami (+ rikoin loput joulukalenterista)
  4. kinkkua
  5. nuolin pellin, jossa oli ollut kinkkunestettä, ihan puhtaaksi
  6. löylyvettä
  7. lisää jäniksenpapanoita
  8. hiirenraato - paitsi että en mä saannut sitä syödä, mä vaan vähän maistoin ennenkuin äiti huomasi ja suuttui
  9. jäätä
  10. maksapasteijaa
  11. hyytelökinkkua
  12. kurkkua
  13. kermavaahtoa
  14. mantelia
  15. rusinaa
  16. nameja (tein temppuja ja sain siitä kuivamuonaa palkaksi, kutsuvat niitä nameiksi!)
  17. lautasellisen jouluruokaa! Ihanaa - siinä oli kaikkia laatikoita, rosollia ja kastiketta. Tosin annos oli kyllä ihan pieni.
  18. paketista sain sydämmenmuotoisen kotelon joka oli täynnä luita!
  19. toisesta paketista sain Nallen. Sillä ei enää ole silmiä, sillä söin ne. Tai en ehtinyt nielasta niitä ennenkuin ne otettiin multa pois.
  20. suklaata - kerjäsin sitä äitiltä - se antoi mulle pienen palan vaikka koirat ei saakkaan sitä syödä...
  21. omenaa
  22. viinirypäleitä
  23. nuolin lautasen jossa oli ollut juustotarjotin - nam mitä makuja!
  24. ydinluu!
Nyt väsyttää. Maha on kipee... Mutta olen onnellinen :)



Toivottavasti teidän joulu on ollut yhtä herkullinen!




Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti