torstai 6. marraskuuta 2008

Nyt mä oon yks vuotta!

Tänään ne sit oli ne synttärit. Luulin että ne 'synttärit' olis ollu jotain syötävää. Mutta eihän ne ollu... Sanovat että mä oon nyt 'iso tyttö' ja 'yksi vuotta'. Mitähän ne oikein tarkoittaa?! Mulle kuitenkin tuotiin lahja. Sekään ei ollu syötävää. Se oli ihana uus peti! Sellainen tarpeeksi iso harmaa ja pehmee. Kai ne oli vihdoin huomanneet, nuo ihmiset, etten mä enää mahdu siihen vanhaan petiin. Mä oon jo pitkään nukkunu puoliks lattialla. Ens yönä mulla on hyvä nukkumapaikka!


Mä sain myös toisen lajhan. Jonkun kamalan röhisevän muovinpalasen. Se on kuullemma röhkivä sika jolla kuuluu leikkiä. Yäk - en meinaa koskea siihen. Voi olla että Wanilla saa sen multa. Mä en tykkää siitä ollenkaan. Siis siitä siasta. Niin, en siis tarkoittanut että Wanilla on sika, vaan että Wanilla saa multa sen sian mistä mä en tykkää.

Äiskä sano mulle että velipoika Lennikin täytti yks vuotta. Ja kaikki mun siskotkin täytti! Onpa kummallista. Lenni oli onnitellutkin ja niin oli Gemmakin (äiti luki sen blogista).

T. Viki

P.s Äiti käski vielä lähettää synttärionnittelut onnittelut kaikille siskoille ja Lennille! Toivottavasti te ette saanneet röhkivää sikaa lahjaksi!

2 kommenttia:

  1. Meillä neiti G omistaa kanssa tuollaisen sian ja pitää siitä paljon, leikkii sillä yksikseen ja tulee röhkimään sen kanssa korvan juureen.

    Mutta nyt nämä "pennut" ovat jo 1v. Nopeasti aika kuluu!

    VastaaPoista
  2. Hei,

    Lennillä oli tuo röhkivä possu. Se oli aivan innoissaan siitä ja vartissa possu olikin kärsätön!
    Lenni käsittelee rajusti lelujaan ja monet hankinnat vaikkakin eläintarvikeliikkestä ovat vartissa rikki. Röhkivän possun kanssa leikittiin sitten valvonnassa kunnes siitä ei ollut juuri mitään jäljellä. Vaakkuva sorsa oli toinen suosikki ja se kesti hieman kauemmin.

    VastaaPoista