sunnuntai 16. marraskuuta 2008

"Minun pieni enkeli" - osa 2 ja 3

Minun pieni enkeli osa 2:
Eilen olinT saunaillassa. Talon isäntä vietti pikkujoulua. Viki jäi siis yksin kotia meidän 11 ja 14 v poikien kanssa. Tulin kotia puoli kahdeltatoista. VIki otti minut raikuvati vastaan. Sisäänpäästyäni, huomasin ensin että keittiönlattia oli täynnä puoliksi pureksletuja lakuja... Olin jättänyt keittiön ruokapöydälle karkkipussin. Siinä oli ollut suklaarusinoita ja lakuja. Enää jäljellä ei ollut muuta kun juuri nuo mutamat lakujämät. Onneksi siinä karkkipussissa ei kuitenkaan ollut kovin paljon jäljellä.
Kun menin olohuoneeseen, huomasin toisen yllätyksen. Sieltä löysin pientä muovisilppua. arkempi analyysi silpusta osoitti että kyseessä oli kuivaliha pakkaus. Olimme aikaisemmin päivällä lasten kanssa maistaneet tätä cowboy herkkua. Viki taisi tykätä siitä paremmin kuin me...

Minun pieni enkeli osa 3:
Äsken olin pesemässä pyykkiä kun kuulin lasien kolinaa keittiöstä. Menin keittiöön. Seillä minun pieni enkeli seisoi keskellä keittiön pöytää! Minun adrenaliini taso nousi silmänräpäyksessä -"enkeli" sai siivet ja lensi pöydältä alas. Että kehtaa -seistä keskellä pöytää! Yritti tuossa äsken tuoda mulle palloa - mä vain murisin sille...

Saa nähdä kuinka pitkä tästä sarjasta tulee. Jotenkin minulla on sellainen olo että tästä joi tulla pitkä jatkosarja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti