perjantai 24. helmikuuta 2012

"Minun pieni enkeli" - osa 41

Voi tuota pientä kikkarapäätä - mitä se aivoissa oikein liikkuu?

Olin pikkuisännän kanssa käymässä vanhempieni luona. Jätin Vikin kotiin, jäihän tänne vielä kaksi lenkittäjää. Olin poissa kotoa kaksi vuorokautta. Vikin mielestä se oli liikaa ainakin kun katsoi mitä se teki kun tulin kotia.

Ihmettelin mitä koira nakertaa matolla, oletin että se järsii luutaan. Mutta kohta alkoi kuulua pientä rätinää tai oikeastaan napsahsuksia. Vikin mielestä oli ilmeisesti kivaa kun "sähköpeikko" hyppäs sen nenälle tietsikan latausjohdosta! Onneksi se pureskeli johtoa tuolta puolen muuntajaa, voi olla ettei enää pureskelisi mitään jos olisi valinnut johdosta toisen kohdan. Mitä se oikein ajatteli kun tuohon hommaan ryhtyi? Ei Viki ole mikään tuholainen. Varas se kyllä on, mutta kun lueskelee näitä "Minun pieni enkeli juttuja" niin hyvin harvoin se on mitään rikkonut.

Sähköä ilmassa
 Voi olla että se aavisti että olin nähnyt Vikin "serkut" espanjan vesikoirat Carmen ja Wanilla. Meillä oli lenkillä oikein hauskaa...

Wanilla auttaa kesää - se syö lunta!

Wanilla on valkoinen - Carmen tumman ruskea. Voi kuinka hyvässä kunnossa niiden turkit on!

Carmen osaa lentää.
Usko pois: tässä kuvassa ON kaksi koiraa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti