sunnuntai 30. lokakuuta 2011

"Turussa"

Mun Mommo ja Moffa tuli kylään! Sain tuliaiseks kaikki namit jotka olivat jääneet yli mun serkkutytöitä Carmenilta ja Wanillalta. Tuliaisia olis kyllä voinut olla enemmänkin... Mun mielestä kaikki syötävä on niiiin hyvää!! Mommo antaa mulle aina kukurallisen kupin ruokaa vaikka äiti on sille sanonnu että tasa kuppi riittää. Minun mielestä se tasa kuppi ei riitä - mommo vois aina antaa mulle ruokaa.

Moffa on se joka aina on valmis lenkille, lisäksi se aina antaa mulle rapsutuksia sohvalla. Eilen se ja pikkisäntä vei mut rantaan. Uimaan en päässyt - oliskohan se vesi vielä ollut lämmintä?

Eilen kävimme myös Turussa. Mua kyllä vähän jännitti!

Olisko sulla vielä niitä nameja Mommo?

Haluaisin mennä tuonne tois puol jokkee...

Vaikka ihan te löysin linnun en saanut mennä sen kans uimaan. Epistä.
Mitä kivaa tänään tapahtuu?

Terveisin,
Viki, toist puolt jokkee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti