keskiviikko 19. lokakuuta 2011

"Napsu - ihana Napsu!"

Minä Viki Lagotto taidan kyllä olla ihastunut. Taidan olla ihastunut Napsuun. Napsulla on ihan yhtä kihara turkki kun minullakin. Napsukin on lagotto. Napsu tykkää nenäliinoista. Varsinkin käytetystä nenäliinoista.
Lisäksi luulen että se myös tykkää musta... Skype Emoticons   

Tämä kuva on edelliskesästä kun kävimme kahdestaan uimassa....
Tässä Napsu näyttää mallia miten lagotto lentää
- katsokaa kuinka ihastunut ilme minulla on taustalla...
Napsukin osaa poserata!

Kun katson tätä kuvaa mun sydäntä särkee - Napsulla on tassu kipeä...

Tässä Napsu taas tarkkailee kun muut lagotot uivat ojassa.


Nykyään näen Napsun kerran viikossa agilitykentällä. Eilen kumpikaan meistä ei meinannut pysyä housuisamme kun kohtasimme agilityssä! Napsulle tuli hepuli ja mulle myös.

Millinkohan Napsu taas lähtis mun kans piiiitkälle lenkille?

Terveisin,
Rakastunut Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti