perjantai 7. tammikuuta 2011

"Antakaa mun nukkua!"

Mä tykkään tosi paljon olla mun ihmisten sylissä. Mä ängen aina niiden viereen sohvalla. Saan aina rapsutuksia kun haluan. Ja jos ne jostain syystä ei ymmärrä rapsuttaa niin mä vaadin huomiota tukemalla kuonon niiden käteeen - se toimii ylensä aina. Jos krahnutus loppuu mun mielestä liian aikaisin niin sitä tulee lisää kun vähän "juttelen" (eli anelen huomiota ääntelemällä että lisää rapsutusta!).

Erityisesti tykkään huomiosta ja rapsutuksista silloin jos kaksi ihmistä istuu vierekkäin sohvalla. Mun mielestä mä mahdun, ja myös saan mennä, aina väliin. Siitä asiasta ihmiset on eri mieltä. Ne sanoo että "mee pois" tai sitten ne murisee mulle kun yritän mahtua niiden väliin. Mä vaan haluaisin vähän rapsutusta, mun vieressä kuuluu olla eikä toisen ihmisen!

No yksi asia mitä nuo ihmiset ei ymmärrä on se että kun mä olen nukahtanut mä en halua rapsutusta enää! Kun mä nukun mä nukun. Yritän potkimalla ja tassuja nykimällä ilmoittaa milloin ei enää saa rapsuttaa. Joskus jopa vähän juttelen asiasta. Miten voi olla että ne ei ymmärrä että nukkuvaa koiraa ei rapsuteta? Johtuukohan se siitä että nukun yleensä niiden sylissä sohvalla ja ne ei vaan huomaa milloin oikeasti nukahdan.....? Antakaa mun nukkua rauhassa!

ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,

Viki

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihan samalta ku Pyry (sukua toisilleen!? :D)!!! Kyllähän myö tiedetään varsin hyvin, että ollaan ite tehty siitä lellivauva ja sen vuoksi se vaatii myös paljon huomiota ja hellyyttä.

    VastaaPoista
  2. Ja ihan samanlainen kuin veli. Joskus hieman hankalaa kun iso koira änkeää syliin!
    t. helena

    VastaaPoista