maanantai 8. marraskuuta 2010

"Minun pieni enkeli" - osa 26

Hohoijaa...
Viki täytti kolme ja siitä tuli iso tyttö. Tavat sillä on kuitenkin ihan entisellään.

Tällainen näky oli mua tänään vastassa:
Minun pieni enkeli ja puoliksi syöty Rovastin limppu.
Imesiseti tulin kotia ja yllätin Vikin kesken syömisen tai sitten Fazerin Rovastin limppu on todella pahaa. Puolet oli nimittäin jäljellä!

Katsokaa muten tuota Vikin ilmettä - jotenkin on kauhean vaikeaa olla koiralle vihainen kun se katsoo sua tuolla tavalla...

3 kommenttia:

  1. Hei,

    Olen seurannut Vikin touhuja hymy suunpielessä täältä blogista jo jonkin aikaa. Minulla on itselläni ihan Vikin näköinen ja paljon myös oloinen 1,5 v lagotto-neiti Elli.
    Kyllä vaan Lagotot ovat ihan ykköskoiria ja tuo elämään päivänpaistetta näin syksyn ankeudessakin.
    Mukava kun jaksat pitää blogia ahkerasti yllä, minä käyn itseäni piristämässä täällä aina kun tarvitsee jotain iloista ajateltavaa (usein kyllä muulloinkin ;=))

    Terkuin, Minna ja Elli Orimattilasta

    VastaaPoista
  2. Onnea Vikille vähän myöhässä!!kun kiireitä näin lomaillessa!! nyt aikaa ihan itsellä kun ehdin lukemaan Vikin sivuja ja kuullostelemaan mitä teille kuuluu!!
    Me tässä "pähkäilemme" sinne Espanjaan menoa emmekä osaa päättää ,miten sinne menisimme!! osaisitko Viki sinä neuvoa?
    Terveisin mummu

    VastaaPoista
  3. Moikka Elli! Kiva saada terkkuja Orimattilasta asti! Hienoa että mun touhut piristää teidän päivää. Olen ihan varma että mun äiti on sitä mieltä että minä piristän sen päivää - ilman mua sillä ei varmaa olis tätä blogiakaan!

    Mummu - milloin tuutte taas tänne? Haluan herkkuja! Sinä syötät mua myös ruokapöydästä. Muut ei tajua sitä tehdä. Me lagotot emme tiedä mitään Espanjasta. Mun mielestä teidän pitäis mennä Italiaan - siellähän ne mun juuret on!

    VastaaPoista