perjantai 9. huhtikuuta 2010

"Tänään se tapahtui"

Mun äiti  (joka ei enää ole mun äiti, olen ennemmin orpo kun sen tyttö) teki tänään sen minkä se on uhannut jo kauan. Se osit mulle ihan oman sitruunapannan! Mä menin piiloon jo kun näin sen vekottimen paketissa. YÖK :(  ei koiraa voi tuolla tavalla kiusata! Mä päätin etten sano enää mitään. En ole jutellu kenellekkään mitään tänä iltana, enkä juttele huomennakaan. En ainakaan jos mulla on tämä typerä panta silloinkin kaulassa.

Mun "emäntä" (en saata kutsua sitä äidiksi enää) otti pannan vähäks aikaa pois kun iskä kuunteli AC/DCtä koska se panta ihan itsestään suihkutti sitruunaa mun nenälle, tais bassot lyödä musiikissa niin lujaa. Mä tykkään AC/DCstä - pitäiskö pyytää että iskä laittaa sen taas päälle? Sit pääsisin tästä pannasta eroon...

Terveisin,
mököttävä Viki

3 kommenttia:

  1. Voi Vikiä! Minkä vuoksi se äitisi (joka ei enää ole sun äiti) sitruunapannan sulle laittoi?

    VastaaPoista
  2. En TODELLAKAAN tiedä miks mulla on tuollainen karmea panta. Eikö koirien ole tarkoitus haukkua? Mä saan aina huomiota kun haukun. Mulle huudetaan HILJAA! tai sitten mulle sanotaan HYI SUA!, huomiota tuollainenkin on! TÄnään olen jo kaks kertaa ollu yksin pihalla. En ole haukkunu yhtään, en ole saannut yhtään huomiota. Olen saannut olla ihan yksikseni...

    Edelleen murjotan.

    Terveisin,
    Viki

    VastaaPoista