lauantai 23. tammikuuta 2010

"Rankka päivä"

Aamulla kun heräsin äiti sanoi mulle että "tänään on Lagotto lenkki!" Arvatkaa tykkäsinkö niistä sanoista? Mä rakastan Lagottolenkkejä. Se tarkoittaa että me mennään pitkälle lenkille ja myös sitä että sinne tulee muita "meikäläisiä" Emoticon.

Siellä oli tänään kaks ihanaa urosta paikalla Smiley. Vaikka siellä oli myös muita tyttöjä paikalla, niin pojat tais tykätä eniten minusta! No välillä ne oli vähän liiankin rasittavan innokkaita - niille oli pakko vähän ärähtää.


Lenkin jälkeen ehtisin olla kotona vain vähän aikaa ennen kun äiti vei mut kylään. Se siis ihan oikeasti vei minut kylään ja lähti itse työmatkalle. Kylässä mulle ainakin sanottiin että se lähti työmatkalle. Tosin mä kyllä vähän mietin kun se palasi jo muutaman tunnin kuluttua. Sille tais tulla mua ikävä!

Nyt pitää mennä nukkumaan - hyvää yötä!

Viki


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti