tiistai 3. marraskuuta 2009

"Minun pieni enkeli - osa 11?"

Mun äiti väittää, että mä oon taas ollut sen pieni enkeli. Mun omasta mielestä mä en ole tehnnyt mitään väärää - mitä mieltä te olette?

Maanantaina kun olin yksin kotona (ihmiset oli koulussa ja töissä), niin mun vatsassa kurni kun mulla oli nälkä. Mulla on aina nälkä. Sillonkin oli. Ja vähän on nytkin - olisikohan tänään sellainen sikakorvapäivä? No asiaan. Mä vähän nuuskein äitin punaista laukkua - sitä mitä se aina ottaa mukaan työmatkalle. Se oli jäännyt eteisen lattialle meidän junamatkan jälkeen (me käytiin muuten juhlistamassa Moffan 75v synttäreitä! Tai ihmiset kävi - mä en päässyt ravintolaan, VAIKKA siellä oli ruokaa - EPISTÄ! Mutta mommo syötti mulle kyllä kaikkea hyvää, ja niin teki myös mummu... ai kun mulla on nyt nälkä. Kerron myöhemmin matkasta lisää!).

Noh - kun mä nuuskin sitä laukkua mä yhtäkkiä huomasin, ihan vahingossa, että siellä oli minigrip pussi missä oli mun ruokaa! Mun piti avata pussi vain varovasti ja ottaa sieltä vain pienet maistiaiset. Mutta se pussi meni vähän rikki (mun oli käytettävä hampaita), niin ajattelin ettei se haittaa jos mä syön kaikki... Äiti sanoi että siinä oli ainakin 4 desiä ruokaa. Eihän 4 ole paljon eihän? Neljä lihapullaa tai nakkia - ne mä voin nielaista ihan hetkessä. Ei 4 ole paljon.

Mä en kuitenkaan saannut iltaruokaa maanantaina. Äiti meinas että mä olin ollut sen pieni enkeli ja varastannut ruokaa. Mun mielestä mä en tehnnyt mitään väärää. En ainakaan varastanut mitään. Ne ruuat oli mun ja ne oli lattialla. Tai ainakin laukussa joka oli lattialla. Se laukku on kyllä vieläkin eteisen lattialla. Oliskohan siellä vielä jotain syötävää? Taidan käydä tarkitamassa.....

Terveisin "enhän ole mikään pieni enkeli?",
Viki


2 kommenttia:

  1. Hei Viki!
    Oletpas sinä suloinen lagottopoju! Emäntäni tykkää paljon lagotoista ja haluaisi sellaisen meikäläisen kaveriksi.

    Ethän sinä toki mitään väärää tehnyt, kyllähän me koirat omaa ruokaamme saamme syödä :)

    Mukavaa talven alkua!
    t. Lilli- bichon

    VastaaPoista
  2. Oho, hupsista! Tyttöhän sinä tietysti olet etkä poju :D

    VastaaPoista