maanantai 11. toukokuuta 2009

"Wanillalla pentuja mahassa"

Mulle kerrottiin että Wanillalla on pentuja mahassa! Kuullemma 6 kappaletta. Kohta mulla on paljon pikkuserkkuja. Nuo ihmiset on kyllä aika hölmöjä - eikö ne tiedä että kaikki koiranpennut tulee sieltä Kaijun pentuhuoneesta? Just siitä huoneesta missä olin trimmattavana. Sieltä ne koiranpennut tulee. Ei koiranpennut kasva kenenkään sisällä...

No sitten kun ne pennut on viety Kaijun pentuhuoneesta Wanillalle, niin mun pikku-isäntä on lähdössä niitä hoitamaan - kuka sitten hoitaa mua? Ne pennut kuullema tulee kesäkuussa. Mitä jos se tuo sellaisen rääpäleen tänne meille kotia? Yök - pennut on niin pieniä ettei niillä voi leikkiä. Ne menee rikki. Ainakin niistä kuuluu sellainen vikinä heti kun tassulla lyö.

Mun korvia kutittaa.

Terveisin,
Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti