sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

"On se niiiiiin väärin..."

Mulla on kaveri kylässä - se on ihan kiva tyttö vaikka se on vielä ihan pentu. Koko ajan siltä kysytään 'Onko sulla pissahätä?'. Mä oon jo iso, multa ei enään kysytä sitä. Paitsi joskus. No se ei oo mitenkään väärin että Lilli on täällä vaan se että Lilli saa ILTAPALAA! Tiedättekö mitä ILTAPALAA on? No se on ruokaa - siis ihan oikeasti - koiranruokaa! Miksi ihmeessä mä en saa ILTAPALAA?? Hei haloo ihmiset, minäkin otan ILTAPALAA! On se niin väärin jos yks saa ILTAPALAA ja toinen ei saa...

Ja toinen asia. Äsken kun äiti antoi mulle siankorvan (se ei ollu iltapalaaa, se oli vain sellainen herkku), se LEIKKAS SIITÄ PALAN LILLILLE! Kehtaa antaa mun siankorvasta palan Lillille. Se pala olis ihan hyvin mahtunnu mun mahaan. Nyt mun mahassa on sellainen tyhjä kohta. Ihan selvä paikka sille siankorvapalaselle jonka Lilli söi. Ekaks se ei edes halunnu sitä. Se vain nuuski sitä. Ja mun äiti sanoi, etten mä saa ottaa sitä. En saannu ottaa, vaikka Lilli ei edes halunnu sitä. Sekin asia on väärin. Ihan väärin.

Hyvää yötä. Mä meen nyt nukkumaan...

Viki

p.s Niin ja vielä lopuks. Lilli saa nukkua ihmisten vieressä yöllä. Mä en saa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti