maanantai 2. maaliskuuta 2009

"Mulla on nälkä"

On ne vähän kummallisia nuo ihmiset. Miks ei ne ymmärrä että mulla on aina nälkä? Ne voi antaa mulle vähän enemmän ruokaa kerralla. Välillä ne jättää ruokaa mulle vaikeisiin paikkoihin. Esimerkiksi keittiötasoille tai keittiönpöydälle. Joskus ruoka on vielä pakattu pusseihin. Ne ei vissiin tajua, nuo ihmiset, että mun olis paljon helpompi syödä esimerkiksi ne ruisleivät jos ne olis ilman sitä pussia. Paprikasta vois kyllä ottaa sen kannan irti, siitä mä en tykkää. Se maistuu ihan puulta, vaikka onhan se puukin hyvää.

Tänään kun mä mun kaverin kans taas ulkoilutin tuota äitiä ja sen äitiä - niin äitit ei tajunnu kuinka ihanan tryffeli-aarteen mä löysin! Ihana iso kasa niitä parhaita tryffeleitä - puputryffeleitä! Niitä tryffeleitä oli ainakin sata. Tai kakskymmentä. Rocky, se mun kaveri, sai kans maistaa. Harmi että mun piti jättää niitä sinne hankeen niin paljon. Äiti jostain syystä karju mulle EI! En ymmärrä. Mitä pahaa mä tein?!

Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti