lauantai 17. tammikuuta 2009

"Minun pieni enkeli" - osa 4

Eilen ollalla nukahdin sohvalle. Viki lämmitti ihanasti kun se nukkui mun mahan päällä. Kun siirryin sänkyyn nukkumaan, unohdin tarkistaa sohvapöydän...

'Minun pieni enkeli' - Viki - jäi heti illalla alaketaan. Olisi pitänyt aravata että jotain oli jäännyt sen ulottuville. No aamulla kun heräsin huomasin että:
  1. Viki oli ottanut sohvapöydältä sellaisen rasian, missä on erinlaisia pieniä suolakeksejä. Rasia oli tyhjennetty ja nuoltu putipuhtaaksi - myös kaikki suolat pohjalta oli tipotiessään...
  2. Viki oli tyhjentänyt pussillisen mun lempikarkkeja... Mä olin säästänyt niitä tällepäivälle. Pussi oli myös unohtunut sohva pöydälle.
  3. Viki oli varastanut maitopurkin takan edestä. Maitopurkista ei ollut jäljellä kuin silppua.
  4. Viki oli ottanut keittion pöydältä rasiallisen mini luumutomaatteja. Niistä se sentään oli jättänyt muutaman jäljelle. Koko rasiallinen tomaatteja ei varmaan enää ollut mahtunut mahaan...

Mulla on ihana pieni enkeli joka rakastaa kaikkea syötävää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti