lauantai 3. tammikuuta 2009

"Jos saisin valita uudestaan..."

Jos saisin valita uudestaan niin en ottais tuota perhettä! Tässä syitä miksi:
  • Tänään mulle tuotiin taas se sitruunapanta. Ja just tänään kun olen ollut vuoden talossa... Mä haukun kuullemma taas aivan liika. Kun tunsin hajun siitä hökötyksestä menin heti mykäks - mun nenille ei sitruuna hypi!
  • Äiti on harjannu mun turkkia. Se kutsuu sitä tukistamista ja repimistä harjaamiseksi. Mä inhoan sitä. Ja se äiti suuttuu mulle kun mä vähän leikin kissaa: näytän hampaita ja sähisen sille. Pesukin on vielä tulossa. Ja trimmaus... Toivottavasti vasta huomenna. Tänään mä en enempää jaksa.
  • Äiti ei edes muistanut miten mä sen iskän valitsin. En mä mitään kengän nauhoja syönny, mä pureskelin sen sormia! Ne maistu silloin tosi hyviltä! Vieläkin ne sormet monesti maistuu hyvältä.

Siinäs näette - aika huonosti mä valitsin... Kaikki on tosi huonosti... Paitsi...

  • Iskä antaa mulle ruokaa melkein joka kerta kun mä pyydän.
  • Tänään olen saannut jo kahdesti käväistä metsässä äitin kans. Vaikka on tosi kylmä. Ne pupuhajut on metsässä niin ihania!
  • Mun kans leikitään. Sekä nuo ihmiset että kaikki mun koirakaverit. Ja niitä kavereita mulla on paljon!
  • Mä tykkään nukkua äiskän (tai jonkun muun) sylissä sohvalla!
  • Jos joku on poissa kotoa mulla on sitä tosi ikävä.

Kun mä oikein mietin näitä asioita, niin olisin mä kuitenkin valinnu ne iskän sormet!

Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti