lauantai 24. maaliskuuta 2012

Ennen ja jälkeen

Viki sohvalla ennen ja jälkeen piinapenkin:

"Minä en lähe täältä sohvalta mihinkään! En tuu - EN TUUU UU U!

¨"Äiti -  mulla on kylmä"

Nuo sohvakuvat ei anna oikeutta - ne ei oikein näytä kuinka isosta muutoksesta oikein oli kyse joten tässä tulee muutama kuva lisää.

Viki piinapenkillä ennen ja jälkeen:
"Mä en halua - mun turkki on ihan hyvä näin. Äitii!! Ei leikata eihän?!

"Oho - mulle tuli jotenkin hoikka olo!"

Ja vielä yhdet kunnon profilikuvat

"En seiso kunnolla. Mun tassut on ihan hyvin näin.
Mulla on tuollainen käyrä selkä - usko pois."
"Olo on todella kevyt. Jonko tämä riittäis?
Ollaanhan me nyt valmiit?"


Nyt Viki yrittää ottaa päiväunet sohvalla. Mutta se ei oikein tahdo onnistua. Se tärisee - sillä pikkuisella reppanalla on kylmä... Mutta tää turkinhuoltokeikka oli vaan tehtävä. Vikin turkki ei ikinä ole ollut niin kaameessa kunnossa kun mitä se vielä aamulla oli. Nyt saa kesä tulla kun Vikillä on jo kesäfleda!



3 kommenttia:

  1. Moi Viki,
    Mikä noita ihmisiä vaivaa...
    Munkin äiti teki mulle ihan yhtä katalan tempun kun sun äiti sulle... Se sanoi mulle että lähdetään katsomaan kavereita, ja minä reppana luulin että lenkille mennään, niin ei, vaan trimmipöydälle... sitten ne ihmiset sanoi, että mun erittäin hieno turkki on muka niin huopaantunut pohjavillasta, että siihen ei auta kuin kone...
    Mikä kone, apua!!! Se kauhea suriseva kone ajoi mun kauniin lampaanvillan pois... Mutta sitten äiti kehui, että mähän olen ihan hoikka tyttö... en kyllä ymmärrä mitä kehuttavaa siinä on, mä haluisin kanssa syödä kaikkia herkkuja ja paaaaaljon, mutta äiti säännöstelee tuotakin.
    Muuten äiskä on ihan jees tyyppi :)

    Pidetään hännät kippuralla, ja toivotaan kevään etenemistä pian kesäksi ja uimavesien lämpenemistä!

    Terkuin Elli (asuin ennen Orimattilassa, nykyään olen kaupunkilaiskoira Lahdesta :))

    ps. äiti kertoi, että kun sitä harmittaa joku, niin se käy lukemassa sun blogoa, siitä tulee kuulemma hyvälle tuulelle. Ollaan me lagotot aika hyviä "terapeutteja"!

    VastaaPoista
  2. Älä Viki välitä, meilläkin on täällä kohta hoikka tyttö ja poika, sakset odottelee jo kiharoita :)

    VastaaPoista
  3. Moikka Elli! Ja kiitos terveisistä, mun äiti sano että on kivaa saada positiivista palautetta =) Mun äiti myös sanoi että mä en olekkaan hoikka. Mun kylkiluut ei kuulemma tunnu kunnolla. Sillä ei ole mitään valittamista - sillä ei ainakaan tunnu kylkiluut kunnolla. Se sanoi että vähän pitää vähentää herkkujen antamista mulle. KÄÄK - vähemmän herkkuja! Se on todella paha sanonta. Se on oikeastaan kirosana.

    Tuula ja kiharat, mun mielestä se on suuri vääryys että meitä lagottoja kiusataa. Vime agilitykisoissa olin kuuluttajan suosikki kun näytin ihan jääkarhulta!

    Terveisin,
    Viki

    VastaaPoista