lauantai 18. kesäkuuta 2011

"Runaway - (Bon Jovi)"

Mun äitillä alkoi eilen loma - luulin että se tarkoittaa 4 viikkoa löhöilyä ja pitkiä lenkkejä. Heti ensimäiseksi se karkasi, se on oikea karkulainen. Jonnekin Helsinkiin Bon Jovin keikalle. Mut se jätti yksin kotia. Tai ensin kuulun niin. Minun onneksi Napsu tuli pelastamaan mut! Pääsin metsälenkille ja Napsun kotiin leikkimään. Loppujen lopuksi olin vain muutaman tunnin yksin kotona.

Kun äiskä tuli kotiin se puki mulle keskellä yötä sellaisen tötterön päähän. En kuullemma saa hoitaa sitä mun pikkuruista haavaa. Mielestäni äiti pitäis antaa mun hoitaa sitä haavaa koska se on ihan itse aiheuttanut mulle sen. Se tuli kun äiti leikkas musta nakukoiran. Mä   e h k ä  vähän temppuilin pöydällä ja sakset osui mun ihoon. Ihan pieni naarmu vain tuli - ei edes tullu verta. No mä oon hoitanut sitä nyt viikon ja se vain suurenee kun olen äitin mielestä liian innokas hoitaja. Sen mielestä on aivan liikaa jos nuolen haavaa noin neljä tuntia yön aikana.

Terveisin,
Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti