keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Harmaa puudeli

Maanantain agilitykisohin vein Lagoton joka oli puhtaan valkoinen. Kotiin toin harmaan puudelin...
Kisa käytin juuri lanatulla hiekkakentällä joka oli rutikuiva. Kaiken lisäksi aurinko porotti pilvettömältä taivaalta ja tuuli pöllytti hienoa hiekkaa.

Kotona Viki pääsi pesulle. Pesun jälkeen mulla oli taas iki oma valkoinen Lagotto <3 !

Tällä hetkellä Vikin turkki on niin hyvässä kunnossa että oikein harmittaa että tassukarvat on niin lyhyet - olis muuten voinut mennä näyttelyyn. Viimeksi tosi huonoa karvaa kehuttiin - tätä turkkia tuomari varman ylistäisi! Hyvän turkin salaisuus taitaa olla Royal Canin. Siitä sain vinkin Sissin emännältä. Harmi että Sissin blogia ei enää ole olemassa - mitäköhän sille harmaalle puudelille oikein kuuluu?

2 kommenttia:

  1. Hyvä Viki, teillä on mennyt oikein hienosti agilityssa! Ja tulkeehan työkin niihin koirien missikisoihin, minäkin olen viimeisen arvion mukaan ERInomainen :-D

    Minulle kuuluu hyvää, tai no joo, pari kuukautta olin "hieman pihalla"... kuuelma murkkuikä nro 3. Tokossa ei oikein huvittanut kuunnella käskyjä ;-) ja laittoi tuo kiukuttelu minut haukkumaankin! Mutta nyt olen taas kuosissa ja minut on ilmoitettu ensimmäisiin tokokisoihinkin, saas nähdä miten käy.

    Ja tiedätkö, en saa enää syödä sitä Royal Caninia. Se oli kyllä suurta herkkuani, mutta ruoka taisi sisältää kirppuja kun sen syöminen alkoi kovasti kutittamaan :-(

    Terkuin Sissi

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla sinusta Sissi! Mä en tahdo missikisoihin - mä tahdon olla nakukoira. Mulla on kuuma!

    Toivottavasti mulle ei tule kirppusia ruuasta, mun turkki on niin hieno!

    Jos käyt missikisoissa täälläpäin niin tule käymään ja mennään yhdessä metsään! Saat tuoda sen pikkusiskon mukaan.

    Terkuin, Viki

    VastaaPoista