torstai 28. lokakuuta 2010

"Minun pieni enkeli" - osa 25

Mä oon kuullemma jälleen "kerran äitin pieni enkeli". Tällä kertaa se johtuu vain siitä että mulla oli nälkä. En ole moneen päivään saannut kunnolla ruokaa...

Aamulla kun äiti ja iskä olivat lähteneet töihin niin nappasin keittiön tasolta pussin jossa oli kaksi paprikaa. Yksi oli keltainen ja toinen vihreä. Mietin vain vähän aikaa kumman syön ensin. Valitsin sen vihreän! Keltaisen olisin syönnyt heti perään. En ehtinyt. Pikkuisäntä ei ollutkaan vielä lähtenyt kouluun vaikka luulin niin. Jäin kiinni vaikka olin vasta ehtinyt sen vihreän paprikan puoleenväliin. Multa napattiin loppu pois - se laitettiin roskiin. Mitä tuhlausta! Se olisi kyllä mahtunut mun mahaan.

Nyt illalla äiti vihdoin tajusi että män en Rokin ruokaa syö. Sain tupla-annoksen ruokaa. Jätin puolet syömättä, eli jätin Rokin ruuat lautaselle. Mutta maha tuli täyteen. Vihdoin.

Terveisin,
"teidän pieni enkeli" Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti