tiistai 15. kesäkuuta 2010

"Joku paha murtovaras on meidän vessassa!"

Äsken mä rötkötin äitin sylissä sohvalla. Me katottiin jalkapalloa. tai äiti kattoi. Mä en tykkää kattoa jalkapalloa. Se on pitkäveteistä hommaa. Iskä istui nojatuolissa. yhtäkkiä mä kuulin kun joku kamala murtovaras oli meidän vessassa! Äitiä pelotti aivan hirveesti, mua ei pelottannu yhtään... Mun oli pakko suojella äitiä - mä murisin ja haukuin kun se murtovaras tuli vessasta. 


Jostain kumman syystä sieltä vessasta ei tullutkaan pahaa murtovarasta - sieltä tuli iskä... Se ei enää ollutkaan nojatuolista. Kävin ihan tarkistamassa. Mua vähän nolotti....


Terveisin, 
Viki

1 kommentti:

  1. Meiän Pyry on saanu samanlaisia kohtauksia (alle 1v ikänen) esim. jos joku Pyryn tuttu on pukeutunu eri tavalla, niin se voi säikähtää sitä ja alkaa haukkumaan ihan hullun lailla. Vikistä ja Pyrystä löytyy paljon samankaltaisia piirteitä kun blogia lukee :D

    VastaaPoista