sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

"Aarteita!"

Mä oon jo kaks päivää leikkinyt aarteenetsintää! Mun pikkuisäntä on lomalla pohjanmaalla - ja me äitin kanssa ollaan etsitty sen huoneesta aarteita. Mä olen löytänyt vaikka mitä. Eilen löysin yhden muovipussiin pakatun voileivän! Löysin sen luokkaretkirepusta. Vein sen leivän mun omaan petiin. En saanut syödä sitä. Olisin kyllä voinut. Mulla oli ainakin sen verran nälkä että yksi homeinen leipä olisi mahtunut. 


Huoneesta on löytynyt myös kilokaupalla karkkia! Kaikenlaista: suklaata, liitulakuja, hedelmäkarkkia, kovia karkkeja jossa on paperia päällä ja skittles karkkeja. Mä en saanut syödä niitäkään. Paitsi sain mä yhden liitulakun. Se ei ollu oikein hyvä. Söin sen kuitenkin. 


Sen minkä mä olisin eniten halunnut on sellainen lilan värinen nalle. Sillä on vielä molemmat silmät tallella! Sen minä haluaisin. Äiti sanoi että ei saa ottaa ilman lupaa. Pitää vissiin kysyä lupaa sitten kun se pikkuisäntä joskus tulee takaisin kotia. Milloinkohan se tulee??


Terveisin,
Aarteenetsijä Viki



1 kommentti:

  1. Mekin ollaan Pyryn kanssa leikitty sitä jo pitkään. Pyry rakastaa aarteen etsintää, tai ihmisten etsintää...no sehän se vasta aarre onkin, kun emäntä tai isäntä menee piiloon :D

    VastaaPoista