perjantai 12. maaliskuuta 2010

"Minun pieni enkeli" - osa 18

Mun ihmiset jätti mut tänään illalla yksin kotona. Kehtasivat vielä sanoa että "sä et pääse mukaan - me mennään syömään" . Mullakin oli nälkä. Siitä oli jo tunti kun olin syönnyt. Mä hajoitin yhden maitopurkin kun ne oli poissa. Äiti joutui pesemään mun viikset - ne haisi kuullemma piimältä. Aika hassua, minä hajoitin maitopurkin en piimäpurkkia.


Sitten kun ne ihmiset vihdoin tuli kotiin kävin hakemassa viikoloppukarkkeja pikkuisännän pöydältä. En kuullemma olisi saannut. Mutta mun teki mieli karkkia. Minullakin on karkkipäivä!



Terveisin murjottava,
Viki

2 kommenttia:

  1. Tossa pussin kyljessä on joku kirjotusvirhe. Siinä lukee että "suklaan maku puskee pussiin"... Taitaa se olla vaan Viki, joka puskee sinne pussiin :D

    VastaaPoista