perjantai 19. maaliskuuta 2010

"Jihuuu!"

Mun äiti on taas ollut työmatkalla. Se lähti monta yötä sitten. Mä olen nukkunut iskän kanssa sohvalla. Paitsi että mulla oli niin ikävä äitiä että luulin kokoajan että nyt taksi ajaa pihaan kun jotain ääniä kuului - mä heti ryntäsin ovalle haukkumaan. Iskä meinais että on parempi että me mennään yläkertaan. Munkin mielestä yläkerrassa oli parempi nukkua. Yläkertaan ei kuulu nuo äänet niin hyvin.

Mutta täänään se tuli takas! Mun äiti!

Iskä tuli töistä ja pyysi mut mukaan hakemaan postia. Kun päästiin auton kohdalle mä huomasin että siellä se oli -mun äiti! Olin niin onnelinen että virnuilin! Oli ihan pakko hymyillä! Mä sain tuliaiseksi Sveeitsiläisen lehmänallen ja Elovena keksin. Jos itse olisin saannut päättää niin olisin ottanut myös sitä valkosuklaata jota äiti toi pojille. Voi olla että käyn varastamassa vähän niiden pöydältä...

Terveisin,
Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti