sunnuntai 14. helmikuuta 2010

"Koirat ei pääse muumimaahan :("

Tänään mä olin taas mun äitin kanssa Naantalissa. Se kysyi multa että mennäänkö käymään Muumimaassa? Tottakai mä halusin sinne! Mun nimi oli Muumi pienenä - silloin kun asuin vielä äidin ja sisarusten kanssa kasvattaja Kaijulla. Se muumi maa olis tietty ollu täynnä pikku lagottopentuja. No me käveltiin äitinkanssa pitkät matkat. Mutta pettymys oli mulla suuri kun äiti sanoi että portilla oli kyltti missä oli koiran kuva ja rasti päällä. Se tarkoittaa että koirat ei saa sinne mennä - tyhmää. Olisin halunnu nähdä kaikki lagottopennut!



No - mä pääsin kuitenkin mun äitinkanssa pitkälle lenkille. Lenkin jälkeen sain syödä  uutta luuta autossa kun äiti katsoi jalkapalloa.

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!


Terveisin,
Viki

2 kommenttia:

  1. ohhoh tämähän meni suoraan alitajuntaan! Näin yöllä unta, että koetin viedä Indyn muumimaahan, mutta ei ne sitäkään ottanut sinne, huutelivat vaan että "ei koiria! ei koiria!". Kumma on ihmisen mieli..

    VastaaPoista
  2. Tämän ikävän tarinan tarkoitus ei ollut jättää traumoja kenellekkään... Toivottavasti nukut taas yösi rauhassa ;)

    VastaaPoista