torstai 8. lokakuuta 2009

"Punainen laukku"

Viime viikolla se taas tapahtui. Se punainen laukku ilmestyi. Mä EN tykkää YHTÄÄN punaisesta laukusta. Aina kun äiti menee ulos punaisen laukun kera, se ei tuu kotia yöks. Se lähtee kuullemma silloin työmatkalle. Siis se punainen laukku pääsee työmatkalle mukaan! Mä en pääse! Nyt se kävi jossain Frankfurtissa - kuullostaa ihan makkaralta!


Kun mun äiti on poissa mä saan nukkua Iskän kanssa soffalla! Ei me viittitä kömpiä yöksi yläkertaan - se on ihan turhaa. Nyt tuli kyllä vähän ahdasta sohvalla. Yritin töniä iskän lattialle nukkumaan. Se ei mennyt. Mä joutusin menemään...

Kun mun äiti on siellä työmatkalla, niin nuo pikku-isännät varmaan luulee että mulla on nälkä. Tai onhan mulla oikeastaan aina nälkä - mutta kun äiti on poissa niin mä saan vielä enemmän makuupaloja kuin tavallisena päivänä! Nyt kun oiken ajattelen, niin ei se niin paljon haittaa vaikka mun äiti joskus on työmatkalla sen punaisen laukun kanssa.

No kun se mun äiti saapui kotiin matkalta, niin sillä oli ollu mua aivan kauhean ikävä. Mä tiiän sen koska mä sain tuliaiseksi Elovena keksin - ne on mun herkkuja! Äiti taitaa tykätä musta!

Terveisin,
Viki




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti