lauantai 14. helmikuuta 2009

Hyvää ystävänpäivää!

Ulkona on 5 astetta pakkasta ja maassa on lunta. Olimme Vikin kanssa kunnon lenkillä. Oli ihanaa nauttia raikkaasta, puhtaasta ilmasta. Intiassa sellaisesta ei ollut tietoa. Otin jälleen kerran paljon kuvai lenkiltä, alla parhaat otokset. Jälleen kerran saimme kävellä pitkän lenkin ihan ilman että muita ihmisiä tai koiria tuli vastaan. Missä kaikki ihmiset ja koirat on? Onko ne kaikki siellä Intiassa? Siellä nimittäin ei ollut kulkukoirista saatikka ihmisistä pulaa. Pulaa taisi olla ihan muista asioita. Kuten esim katosta pään päälle...

"Kato kun mä juoksen! Mulla on kiire!"


"Mennäänhän me tänne, mennäänhän? Saanko mä jo mennä, saanko?"


"Mitä tuolla on?!? Mun kaula ei veny pidemmäksi, enkä mä uskalla mennä lähemmäksi..."


"Tuollakin olis jotain mielenkiintoista!"


"Etkö sä vois jo tulla? Mulla olis vähän kiire jatkaa. Tuu jo!"


"No ota nyt sitten vielä kuvia. Mä poseeraan sulle."

1 kommentti:

  1. Hei,

    Myöhästyneet ystävänpäivä onnittelut Lenniltä Vikille! Me oltiin lauantaina pitkällä lenkillä, eikä tavattu ketään, ei ihmisiä eikä koiria. Että silleen myös Espoossa.

    Terveisin
    Helena ja Lenni

    VastaaPoista