sunnuntai 17. elokuuta 2008

Sateita

Nyt on tullu vettä jo monta päivää - tai oikeastaan monta viikkoa. Ainakin tuntuu siltä. Viki ei millään haluaisi mennä märälle nurmikolle pissalle (kunnon vesikoira...). Lenkille Viki kuitenkin lähtee mielellään vaikka vettä tuleekin. Sana 'Lenkille' on varmaan Vikin lempisana. Sen kanssa kyllä tiiviisti kärkisijasta kamppalilevat 'Nälkä?' ja 'Ruoka-aika'. Välillä tuntuu että koira ymmärtää kaiken mitä sanoo. Toisinaan se on kyllä täysin pihalla, ei ymmärrä ollenkaan mitä sille sanoo? "Mitä? Enkö mä oikeasti saa ottaa ruokaa pöydältä? Ainahan mä oon saannu."

Tänään Viki oli leikkimässä naapurien pentujen kanssa. Toisessa naapurissa asuu 4kk vanha Elli Westie, ja toisessa 5kk vanha Rocky kääpiöpinseri. Rocky on tosi ketterä ja nopea. Viki on tiestysti paljon isompana vielä nopeampi, mutta Rokin ketteryydelle se ei mahda mitään. Kun Roki huomaa että Viki saa sen pian kiinni, se tekee äkkikäännöksen.Viki kaatuu yrittäessään kääntyä yhtä sulavasti. Ellin kanssa Viki painii. On tosi kivan näköistä kun koirat halivat ja vetävät toisiaan korvista.

Olen jo monesti kertonut siitä, miten ahne Viki on. Nyt Vikin ruokalistalle voi lisätä pihlajanmarjat! Annoin sille leikillä yhden - halusin nähdä millaisen ilmeen se saa aikaiseksi kun pureskelee jotain niin pahaa. Ainoa ilme minkä näin olkin yllätyksekseni se "Hyvää! Saisinko lisää? Anna mulle heti lisää!!!!" ilme.

Olen montakertaa miettinyt mitä Vikin äidille, iskälle ja sisaruksille kuuluu. Olis kiva jos lähettäisitte vaikka S-postia (tuossa vieressä on tuo 'Lähetä postia' linkki). Ja jos saan teiltä luvan, siirrän tarinanne/terveisenne tänne blogiin. Olis kiva saada kuvia kans! Jutut ja kuvat ovat tervetulleita myös muilta lukioilta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti