maanantai 18. elokuuta 2008

Mustis

Viki on heti mun kimpussa kun menen tietokoneelle. Nyt se yrittää vängällä tunkea mulle pehmo ankkaa. Se haluaisi että heittäisin ankan sille. Kun en innostunut heittämisestä, niin kuulen että se yrittää saada mun huomion toisella tavalla -se meni parvekkeelle. Kohta sieltä kuuluu haukuntaa. No nyt se tulikin takaisin, pisti maate tuohon mun varpaisiin! Taitaa vähän väsyttää, mahakin on täynnä. Olimme taas tunnin metsässä vaikka vettä satoi.

Olen ilmoittamassa Vikin syyskuun näyttelyyn Hyvinkäälle. Ylihuomenna on viimeinen ilmoittautumispäivä, toivottavasti saan paperit postiin ennen sitä. Tuonne näyttelyyn ei pystynyt ilmoittautua netissä.
Sadepäivän iloksi selailin vanhoja kuvia - tässä muutama pentuotos piristämään teidänkin päivää!

Alimpana on varmaan Lenni, ylimpänä Gemma, Viki vasemmalla ja Torri oikealla. Tai sitten kuvassa on Frodo, Mila ja Ruttu : )

Näitä suloisia pentuja en edes yritä tunnistaa! Arvaa kuinka monta pentua kuvassa on?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti