lauantai 14. toukokuuta 2011

"Typerä päivä..."

Nyt on viikonloppu. Aamu alkoi todella huonosti. Aamulenkin jälkeen äiti ja isompipikkuisäntä meni laukkujen kera autoon. Luulin että äitikin taas lähtee. Se ei lähtenyt - se tuli takaisin kotiin. Se oli ainoa hyvä juttu tässä päivässä. Oikeastaan toivoin nyt mekein että äitikin olis lähtenyt reissuun.

Ylensä vien äidin pitkälle metsälenkille lauantaisin. Tänään käytiin vain merenrannassa kastelemassa tassut... Sen lisäksi äiti ja iskä on koko päivän paukutellu keittiössä. Pam, pam kuuluu pyssystä. Mua pelottaa. Oon ollu pikkuisännän kanssa yläkerrassa turvassa koko päivä. Olis vaan lähtenyt. Ei iskä olis jaksanut yksin mitään tehdä. Se olis nuggunnu mun kans sohvalla. Niin me aina tehdään kun äiti on poissa.

Nyt ne lisäks skoolaa shamppanjaa - on kuulemma hääpäivä. Mä en tiedä mikä sellainen on. Tiedän vaan että se ei oo syötävää.

Voi mua reppanaa...


Terveisin,
Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti