lauantai 7. elokuuta 2010

"Onnentyttö!"

Viimeviikolla meillä oli taas makkarin parvekkeen ovi auki. Ulkona satoi paljon vettä. Mun äitiä pelotti kun Ukkosen Jyrinä taas vähän mörisi taivaalla. Äiti kävi kurkkimassa ovesta ja laittoi sen melkein kiinni kokonaan. Kun mä menin sen viereen sänkyyn mun äitikin tajus että Ukkosen Jyrinä ei tuu sisälle kun ollaan ihan hiljaa. Siinä mä sitten nukuin aamun asti. Jos mä oon ihan rehellinen - mua ei pelottanut yhtään - mutta sainpans hyvän tekosyyn mennä äitin viereen :)
Milloinkohan ne huomaa että mä en pelkää Ukkosen Jyrinää enää?

Tänään äiti oli kaupassa ja iskä päiväunilla. ISKÄ OTTI MUT VIEREEN NUKKUMAAN! Keskellä päivää vaikka ei edes ollu ukkonen. Syy oli kuullemma että mä en karkaa kun ovet on auki ja äiti kaupassa... Olikohan noin? No ei oikeastaan väliä - kohta mä nukun joka yö sängyssä!

Terveisin,
Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti