maanantai 24. toukokuuta 2010

"Lomalla"

Mun äiti ja kaikki muut pakkas laukkuja. Munkin tavarat pakattiin! Luulin että pääsen mukaan lomalle. Mä menin ensin Lagottolenkille. Napsu tuli meidän kyydissä. Meillä oli hauskaa kavereiden kanssa - oltiin porukalla uimassa! Kivaa oli - mä olin ihanan märkä, likainen ja haiseva  kun lenkki oli ohi.

Äiti ei kuitenkaan tuonnut mua takaisin kotia. Minäkin pääsin lomalle. Muut lähti Legoladiin ja mä pääsin Napsulle! Ekaks mulle tuli vähän ikävä, mutta unohdin kaiken kun pääsin sänkyyn nukkumaan! Oli ihan kivaa kun koko ajan oli rapsuttajia ja koirakaveri. Mä tykkään kyllä Napsusta ja Napsun äitistä...

Nyt mä olen taas kotona. Mua väsyttää. Mua väsyttää paljon. Mä jäin sohvalle nukkumaan vaikka äiti oli keittiössä tekemässä ruokaa... Mut nyt mun pitää mennä - keittiössä on pannukakkua tarjolla!

Terveisin,
Viki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti